Page 22 - Revista Codreaniada nr.5
P. 22

▪  Cum de ai ales să studiezi Management?
               Am început cu Jurnalism. Ca să vezi că am
               continuat, și după liceu, să îmi caut vocea.
               Însă, după primul an de București, m-am

               angajat în vânzări. Pe de o parte, exista
               sentimentul că mă plafonez și pe de altă
               parte  era  nevoia  de  a  mă  întreține.  Am
               descoperit un domeniu care mă fascina,
               așa  că  am  decis  să  fac  trecerea  de  la
               Jurnalism la Management.


            ▪  Ai     simțit     vreodată       prejudecăți
               referitoare  la  facultatea  și  domeniul

               tău,  căci  nu  sunt  catalogate  drept
               convenționale?
               Prejudecățile,  ca  și  frica  de  a  vorbi  în          Emoția trebuie să existe,
               public, sunt ceva ce dobândim pe parcus.                  altfel nu ai ce transmite.
               Odată ce înțelegem că ceea ce se învață
               se  poate  și  dezvăța,  dăm  la  o  parte             Totul este să o educi și să o

               prejudecățile     și   putem      vedea     că             canalizezi cum trebuie.
               neconvenționalul este mult mai ofertant.

            ▪  Cum a fost experința ta în vânzări? Care            ▪  De la speaker la antrenor – cum au fost
               a  fost  cea  mai  mare  lecție  pe  care  ai          experiențele      tale    în    concursurile

               învățat-o? O experiență funny?                         naționale  de  public  speaking,  atât  ca
               Experiențele  în  vânzări  și  în  vorbitul  în        speaker cât și din postura de antrenor?
               public  nu  se  opresc  vreodată.  Fie  că  îți        Revelatoare,  în  ambele  situații.  Ca
               vinzi  o  idee,  o  dorință  sau  un  vis,  ești       speaker  descoperi  că  lucrurile  care  te
               vorbitor în public în fiecare zi. Cea mai              speriau,  erau  de  fapt  un  mare,  mare

               mare  lecție  pe  care  am  învățat-o  a  fost         avantaj. Emoția trebuie să existe, altfel nu
               faptul  că  NU  trebuie  să-i  mulțumesc  pe           ai ce transmite.  Totul este să o educi și să
               toți.  Pierdeam  timp,  energie  și  nervi.            o  canalizezi  cum  trebuie.  Ca  antrenor,
               Povestea celei mai amuzante experiențe                 trăiești același sentiment ca un speaker,

               din vânzări mi-a adus și marele premiu în              doar că multiplicat.
               cadrul unui prestigios concurs de public
               speaking:  e  momentul  în  care  încerc  să
               conving  doi  clienți  de  rezistența  unei
               canapele,  mă  arunc  hotărât  pe  ea,  iar
               aceasta mă înghite cu totul.




     21
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27